دانلود فایل(پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی)

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی،pptx,منافع نهفته در برنامه ریزی,فرآیند برنامه ریزی بازاریابی,رابطه برنامه ريزي بازاريابي موسسه با برنامه‌ريزي مديريت مياني,برنامه ریزی بازاریابی,مراحل اساسي در برنامه‌ريزي,تعیین اهداف,توسعه برنامه هاو استراتژیهای بازاریابی,ایجاد هماهنگی و کنترل,عوامل اثرگذار بر روي استراتژي بازاريابي موسسه,مراحل برنامه بازاریابی,پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی|42095350|bna30007102|
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش شامل زمینه های برنامه ریزی بازاریابی، برنامه ریزی بازاریابی، فرآیند برنامه ریزی بازاریابی، توسعه برنامه هاو استراتژیهای بازاریابی، آمیخته های بازاریابی برای خدمات، مراحل اساسي در برنامه‌ريزي، تحلیل فرصتها و جریانات


مشخصات فایل
تعداد صفحات34حجم514/858 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt
توضیحات کامل

عنوان: پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:34 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " برنامه ریزی بازاریابی عمومی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد ضرورت دارد

زمینه های برنامه ریزی بازاریابی

سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در ساماندهی به برنامه ریزی های بازاریابی یاری می دهند

منافع نهفته در برنامه ریزی

فرآیند برنامه ریزی بازاریابی

رابطه برنامه ريزي بازاريابي موسسه با برنامه‌ريزي مديريت مياني

برنامه ریزی بازاریابی

مراحل اساسي در برنامه‌ريزي

تعیین اهداف

توسعه برنامه هاو استراتژیهای بازاریابی

ایجاد هماهنگی و کنترل

عوامل اثرگذار بر روي استراتژي بازاريابي موسسه

مراحل برنامه بازاریابی

خلاصه اجرایی و جدول محتویات

موقعیت فعلی بازاریابی

تحلیل فرصتها و جریانات

اهداف

استراتژی بازاریابی

برنامه های کاری

صورت سود و زیان پیشنهادي

کنترل

دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه

عوامل مبین و مشخص کننده

آمیخته های بازاریابی برای خدمات

محصول

قیمت

محل توزیع

پیشرفت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی رعایت شده و به دلخواه نیز می توان قالب آن را تغییر داد.






"